Distribuție Oltenia desfășoară lucrări programate la rețelele electrice, cu scopul de a crește siguranța și continuitatea alimentării consumatorilor cu energie electrica, precum și de a îmbunătăți calitatea energiei livrate.
În acest sens, compania anunță întreruperi temporare în furnizarea energiei electrice pentru consumatorii casnici și agenții economici, după cum urmează:
Data | Interval orar de întrerupere | Localitatea | Zona de întrerupere |
08.09 | 09:00-17:00 | Corabia | PTA 6.19 Dragalina, circuitul 2,(Strada Câmpului, Strada Principele Ferdinand) |
09:00-17:00 | Corabia | PTA 6.176 2 Celei, circuit 2, (Strada Mircești, Strada Valea Postei, Strada Jianului, Strada Sucidava,Strada Parcului) | |
09.09 | 09:00-17:00 | Crâmpoia | PTA 4 Crâmpoia, cicuit 2 |
09:00-17:00 | Corabia | PTA 6.258 Strada Ștefan cel Mare, circuit 1,( Strada Constantin Bancoveanu, Strada Ștefan cel Mare) | |
10.09 | 08:45-15:30 | Gubandru | PTA Gubandru, Plecare 1 (Strada Progresul, Strada Orizontului, Strada Bisericii) |
09:00-17:00 | Crâmpoia | PTA 4 Crâmpoia, cicuit 2 | |
11.09 | 09:00-17:00 | Crâmpoia | PTA 4 Crâmpoia, cicuit 2 |
12.09 | 09:00-16:00 | Drăgănești-Olt | PTA 18 Pompare Drăgănești, PC Stație de Epurare Drăgănești, PTA Stație de Epurare Drăgănești (Terț) |
09:00-16:00 | Drăgănești-Olt, | PTA Metchim Compies (terț), PTA Centru Voluntar (terț), PTA Peco Stoenești (terț), PTA SPA Pestra (terț), PTS |
Frunzaru, Pestra Dăneasa, Sprâncenata, Uria | Priză Agricolă (terț), PTCZ Servicii Interne CHE Frunzaru (terț) | ||
08:45-15:30 | Corbu | PTA 3 Corbu, circuit 3, (Strada Principală) |
Consumatorii companiei din județul Olt pot semnala în orice moment defecțiunile apărute în alimentarea cu energie electrică, direct la următoarele numere de telefon:
- Info Tel 0800 500 000 – apel gratuit din orice rețea;
- 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – apel cu tarif normal, valabil în rețeaua națională.
Sesizarea întreruperilor se poate face simplu, folosind doar codul locului de consum (inscris pe factura de energie și care incepe cu 005) și numărul de telefon. După aproximativ 20 de secunde de așteptare, reclamația este înregistrată automat, fără a mai fi nevoie de contact direct cu un operator.